Merhaba Ocak ayında 3 yaşına girecek oğlum herşeyi anlıyor tek kelimeler söylüyor en uzun cümlesi anne bak pisi pisi ,cişi geldiğinde çiş kakası geldiğinde kaka diyor kardeşinin adını söyleyebiliyor ama tam olarak konuşmuyor dil ve konuşma terapistine gidiyor haftada 2 gün 40 dkka evde çok üstüne düşüyorum sürekli konuşuyorum özel çocuk doktoru muane etti kreşe gönder konuşur dedi onun yerine terapiste gönderdim sizin çocuklarınız nasıl konuştu neler yaptınız yada konuşuyormu ?