3ay 12 günlüğüz iki üç gündür çok zor uyuyor dün gece ilk kez 1 buçukta uyudu hiç böyle bir bebek değildi kucağımda çook derin uyuyor yerine koyuyorum uyanıyo ağlıyo önceden uyandığında keyifli olurdu keyfsiz kalkıyo memede bile emerken biraz direniyo gezerek tutturuyom sakinliyo öyle oturup emziriyorum gündüz çok sık uyanmaya başladı kesik kesik memeyi alınca direk uyuyo anlamadım ben bu durumu uyku gerilemesi denen şey bumu nasıl kolay atlatabilirim ne kadar sürüyor ? Kornik sırt ağrım var saatlerce uyutmaya çalışmak beni mahvediyor