Kızlar bebeğim çook zorluyor bu ara beni. Dünde işe gittim aşırı yoruldum geldim asla uyumuyor. Çok sinirlendim ama ona çaktırmamaya çalışıyorum. Uykusu var ağlıyor ve uyumuyor yemiyor. Sinirden kendimi sıktım ilk defa sesimi yükselttim yeter kızım diye oda korktu ağladı :( hemen sakinleştirdim ama şu an bana küs gibi bilmiyorum travma mı yarattım kızımda küstü mü bana. Unutur mu ?