Güzel anneler size bi sorum var nolur bilgisi olan yardım etsin oğlum 7.5 aylık ve ben hamileyken oğlumda böbrek büyüklüğü vardı 4 aylıkken normal boyutlara geldi böbreği fakat 5 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve böbrekten ultrason çekildi devlet hastanesinde kristal görünüyor iki böbreğinde de dendi fakülte hastanesine sevkimiz yapıldı dün fakülte hastanesinde ultrason çekildi ve sağ böbreğinde kum sol böbreğinde yaş var oğlumun ameliyat olmaz kırma da olmaz takip edilecek deniyor ama ben doğal yollarla düşürenleri duydum doğal yollarla nasıl düşürebilir başına gelen yardım etsin nolur iki gündür kendi kendimi çok yıpratıyorum ya ağrısı oluyorsa anlamıyorsam diye