fatosglr35 hiç stres yapıp sütünü etkileme kuzum eminim bir daha ki sefere sonuçlar temiz çıkacak. Seni şuan çok iyi anlıyorum benim oglumda 2 gün sariliktan 6 gün enfeksiyondan yoğum bakımda yattı topuk kanında sorun çıktı. Uzamış sarılık ile uğraştık. Ve ben bu süreçte hastanede oğlumu emzirmek için kalırken 17 aylık kızımdan da ayrı kalmak zorunda kaldım ama çok şükür hepsi geride kaldı, o yüzden çok evham yapıp kendini üzme herşeyin güzel olacağına inan kuzucuk için bol bol dua edecem ♥️