fatosglr35 Kızlar bir şey soracağım bugün sağlık ocağından aradılar topuk kanı sonucu bir tanesi yüksek çıkmış tekrar kan için çağırdılar sağlık ocağına gittik ama başımdan kaynar sular düküldü hastanede almışlardı onda çıkmamış yüksek sağlık Ocağında vermiştik onda çıkmış bugün tekrar istediler verdim ama kendimi çok kötü hissediyorum böyle olanınız var mı ?
343458 fatosglr35 bızımde öyle oldu hastahanede aldılar 1hafta sonra sağlık bakanlığından aradılar tsh ve lh yüksek kan verın diye ağlayarak nasıl çıktığımı Bılmıyorum şükür bır şey çıkmadı aramadılar daha sonra
Tok_aysenur2 fatosglr35 aynısını bnde yaşadım daha sonucumuz çıkmadı geçen cuma aldılar kaç günde çıkar bilmiyorum bizim kistik fibroz değeri yüksek çıkmış sizin ney acaba inşallah bu sonuçlarda güzel haber alırız 1 haftadır bnde çok sıkıntılıyım
Deletedmom_112 fatosglr35 bizde de 2. Yüksek çıktı 3. Normal çıkmıştı o sıralar bebeğim sarılık olmuştu o yüzden bazı değerleri normal çıkmaya biliyormuş, hatta garantilemek için 2. Ayda yine kan aldılar çok şükür herhangi bir sorun çıkmadı
EmineA20 fatosglr35 bizim de ilk hastanede verdik ama saglik ocağından aradılar tekrar vermeniz gerekiyor diye .ama hangi değer yüksek cıktı bilmiyorum. Ikinciyi verdik şükür sonra kimse aramadı Sorun olduğu zaman ariyorlarmis
fatosglr35 Kirmiziburun 343458 Hazalpp Tok_aysenur2 Deletedmom_112 mina01 momysskaan EmineA20 Mehtap5560_ -sozdemir Sese Mehtap5560_ Deletedmom_112 Tiggerr20 Kızlar Allah’ıma çok şükürler olsun sonuçları temiz çıktı yavrumun ilk anne sütü alamadığı için değer öyle çıkmış
Yareen 343458 bizimde kistik fibrozis şüphelenmişlerdi bidaha verdik oda yüksek çıkınca sağlık bakanlığı fakülteye yönlendirdi ter testi diye birsey yapıldı çok şükür sonucumuz temiz çıktı bende çok korkuyordum çok ağlıyordum dua edin bol bol insallah yanıltıcıdır
Hazalpp Canım aynı şeyi bizde yaşadık ama 2. Verdiğimiz kanda bı sorun görünmedi içini rahat tut umarım güzel haberler alırsın
Dery9-2 fatosglr35 Crp olabilir canım. Kandaki enfeksiyon değeri yani bizim yüksek çıkmıştı yoğun bakımda kaldık korkma içini ferah tut antibiyotik kullanılır belki çok yüksek değilse tabi bu benim tahminim belkide hiç bir sorun çıkmaz üzülme ❤️
Tok_aysenur2 fatosglr35 ilk gün aldılar 1 hafta sonra aldılar 2 .de kötü çıkmış 3 .yu aldılar inşallah bu da temiz çıkar sizinkide temiz çıkar inşallah
Tok_aysenur2 Deletedmom_112 hastanede yatıyorduk bizde sarılık için bide antibiyotik tedavisi görüyordu o sıra alındı 2. Topuk kanı
fatosglr35 Deletedmom_112 oh çok şükür inşallah bizimkide bir şey çıkmaz teyzesi dua eder misiniz bizim için Allah rızası için o kadar içim açıyor canım yanıyor ki 😔😔
mina01 Bizim de öyle oldu tekrar topuk kanı verdik Anne sütünü tam olarak yiyemediği için sonuç doğru çıkmadı, sonuç temiz çıktı,sizinde temiz çıkar inşallah
fatosglr35 mina01 aynen öyle bende ilk başta emziremedim çünkü 2 gün yoğun bakımda kaldı bebeğim erken doğdu için ☹️ şimdi çok şükür emziriyorum
Deletedmom_112 Tok_aysenur2 evet bizde 2. Topuk kanı alınırken hastanede sariliktan yatıyorduk hatta enfeksiyon varmış bilmiyorduk 3. Den sonra birde antibiyotik tedavisi için yattık, troid değerleri yüksek çıkmıştı.
anne_yiz Tok_aysenur2 sağlık ocağına da bize hastanede alınmış dedi 6 gün yatmıştı hastane de sarılık yüzünden, tekrar da arayan olmadı bende acaba mı dedim alınmasaydı ararlar mıydı
anne_yiz Tok_aysenur2 bende sağlık ocağında ebeye sormuştum sonuçlandı gözüküyor bi sorun olsa bize iletirlerdi dedi siz nerden öğrendiniz