littlemermaid22 Kızımın bugün hafif ateşi çıktı duşa soktum, eklem yerlerine ılık kompres yaptım şuan düştü normal seviyeye ama ben paronayak gibi sürekli ölçesim geliyor ateşini :) kaç dakikada bir ölçmek daha sağlıklı bilgisi olan var mı?
hpkr littlemermaid22 hastanede yarım saatte bir ölçüyorlar. Ama anne yüreği ben dakika başı ölçüyorum ateşlenince ☺️
1anne2cicek littlemermaid22 aslında çok panik yapmamak lazım sık sık ölçünce cocuklar da istemiyor ilk önce elimle yada dudagimla bakıyorum farklılık varsa ölçüyorum yoksa ellemiyorum birde gündüz ateşi çıkınca hal ve hareketlerinden seslerinden belli oluyor Sadece gece sık sık ölçerim 😊
Bir_bebek_bir_anne littlemermaid22 ben havaleden falan çok korkuyorum benim oğlumun ateşi birden yükseliyor o yüzden ben elimde sürekli ölçerim manyak gibi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Biz size 2saatte ölç, 3saatte bir ölç desek de siz ikide bir ölçmeye devam edicknz bence :) Çok geçmiş olsun umarım yüksellmez
littlemermaid22 1anne2cicek evet yükselince daha halsiz oluyor aslında. Bende gece saat başı kalkıp ölçmeyi düşünüyorum