O kadar kötüyüm ki kimseye bi şey anlatamadım içimi buraya dökmek istedim 1 hafta önce verdiğimiz idrar testinin sonucu çıktı ve kızım böbrek enfeksiyonu çıktı kilolu bi bebek olduğu için damar yolunu bi türlü bulamadı hemişireler doktorda geldi oda bulamadı kızım ağlamaktan morardı içim gitti bayılacaktım yarın tekrar gelmemizi söylediler yarında farklı bi doktor denicek olmazsa merkeze sevk edilcez başına gelen var mı nasıl atlattınız bu süre zarfını ve size tavsiyem bilmeyenler varsa eğer göbek deliğine lütfen çok dikkat edin kırmızı ve su akarsa bekletmeden doktora gidin lütfen