Arkadaşlar daha çok var biliyorum ama Kızımın doğum günü martta ne yapsam diye düşünüyorum çok abartı olmasın istiyorum ama güzel anı olsun istiyorum evde yapasım yok o kadar hazırlık ikram temizlik uğraşacak vaktim yok. Kafe de yapmakta ne bilim saçma mı diyorum ne yapsam fikriniz var mı? Siz nasıl bir yaş doğum günü yaptınız?