Merhabalar kızlar öncelikle 1 yaşında oğlum var markette çalışırken tavsiye üzerine indirimdeyken 7 kutu dalin almıştım kullandım 2 kutum kaldı ama oğlumun saçı yok denecek kadar az ve dalinin içinde çok fazla kimyasal olduğu söyleniyor önerebilceğiniz saçları uzatan şampuan varmı