Kızlar 3 bucuk yasında kızım bensiz durmaz benden baska kimseden bişey istemez yabamcı biriyle konusmaz gecen krese götürdüm öğretmenlerden çekindi ağladı döbem bası olmadıgı için de öğretmenler kabul etmedi dönem bası götürsem alısırmı ağlatmalı mıyım bi yol gösterin bana