Benim oğlumda 18. Ayı dolduracak ayın 24.de hemotolojiye randevu alıp gittim doktorumuz yönlendirdi , kusmustu acilde kan aldılar bazı değerleri yüksek çıkmıştı ama beni kendi doktorumuz acil gönderdi ömrümden ömür gitti şimdi kan ilacı kullaniyoruz zorla iciriyorum içim hiç rahat değil korkuyorum resmen çöktüm rabbim hiç kimseyi evladı ila imtihan etmesin kan değeri 8, 9 çıkıyor toz karışım verdi doktor onu kullanıp bir ay sonra gelin dedi ve korkuyorum gerçekten içim çok huzursuz ya yükselmez ise bişey olursa diye