Erva-Esra27 bana da 3 aylık kontrolünde demişti gevşek bi bebek demişti devlet hastanesinde ki dr
3 aylık bebekten ellerinden tuttuğunda kendini kaldırmasını istemişti ama kaldıramayıp hamur gibi yığılmıştı ben 3 aylık bebekten bu hareketi yapmasını beklerim ama bazı doktorlar 6 aya kadar bekliyor demişti bizim kendi doktorumuz gayet normal 3 aylık çocuktan ne bekliyorsunuz diye kızmıştı. Bende nöroloji ye götürecektim ama sırf içim rahat etsin diye ama götürmedim beklemeyi tercih ettim 4. Ayın sonunda kendini kaldırdı. Zaten sadece kendini kaldıramıyordu kafayı tutuyo dik duruyor tummy time yapabiliyordu şimdi 7 aylık oldu yerinde durmuyor 😂 rahat ol bende bu konu ile alakalı post açmıştım hatta