Babybloom
Hediye alınmasından ziyade gelip sıcacık bir gülümsemeyle günümün kutlanması daha çok hoşuma gidiyor. Ancak veliler durmuyor :)
Ben aşırı pahalı hediyeleri sevmiyorum. Özellikle bireysel alınıyorsa çok lüks hediyeler gösteriş olarak geliyor ve hoşuma gitmiyor. Sınıfça her çocuk adına alınmış hediyelere daha sıcağım o yüzden bir nebze. Alınmayanda şey kalmadı. Çantalar, ayakkabılar, teraryumlar, çiçekler, kupalar, fincanlar, adıma bağışlar, kalemler, defterler.. Müslüm Gürses’li rakı bardağı seti bile geldi 😂 Doğu’da öğretmenlik yaparkende ev yapımı ürünler geliyordu. Sağolsunlar. Bağış en çok hoşuma giden hediye çeşidi benim. Çevrem bu hediye işini fırsata çeviren meslektaşlarlada dolu. Ben sizin aldığınız hediyeleri beğenmem dediği için velileri her sene lüks bir mağazadan hediye çeki veriyordu mesela bir tanesine. 🙄