Esada Arkadaslar 5 yada 6 haftalık hamıleyım kesem var ama içinde suan bebek gozukmuyor 2 hafta sonra kalp atısı ıcın gel dedi içinde bebek kacıncı hsftada olusur böyle olup boş gebelık olan varmı
Iremylcnkya07 Esada hiç böyle olmamıştı 5 haftalıkkrn ultrasona girdim 2 3 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi gittik dinledik
269522 Esada 5. Hafta da sadece kese vardı 8. Haftada gittim kalp atışını duyduk :) bekle canım hayırlısı olsun☺️
Hadianne Esada oğlum ilk öğrendiğim de kese oluşmuş 2 hafta sonra gel bakalım dedi ama haftasını söylememişti 1 hafta sonra kanamam var diye acile gittim ultrasona gönderdi 7 haftalikmis kalp atışı var demişlerdi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben de ikinci gebeliğimde ilk Doktor kontrolüne gittim. Öğleden sonra tekrar gel dediler baktılar boş gözüküyor dediler Pazartesi tekrar gel dediler. Tabii gidemedim bir buçuk iki hafta sonra gittim 7 haftalıktı
Hadianne Esada evet evet canım çok şükür sağlıcakla doğdu plasenta rahim ağzındaymis o yüzden kanama olmuş bir süre iğne hap falan kullandım sonra geçmişti şükür
marisback Esada ee zaten normali bu önce kese gözükür 5-6 haftayken beta hcg değerine göre 2 hafta sonrasına da kalp atışı için çağırır