Bebegim 1 aylık oldu kakası çişi yemesi her şeyi normal ve güzel gazı ni da hem alttan hem üstten cok rahat çıkarıyor ama sabah 8 den 11 e kadar uykusunda surekli ıkınıp kızarıyor annemler büyüdüğü için yapıyor ilk 3 Ay olur diyorlar ama bilemedim başına gelen var mı normal mi uykusunda oyle yapması