1 ay sonra işe başlıcam kızım 8 aylık olcak.kayınvalide ile beraberiz o bakacak.ama kızım bana çok düşkün.bugün 4 saat dışarı çıktım.biberonla sütünü içmemiş.beni görünce ağladı emdi hemen.nasıl alıştırdınız,neler yaptınız.bide bütün gün çalışcam bu olay beni çok geriyor.