Bebeğiniz kaç aylık ? Benım bebeğim 8 aylıkken yazın tam ortasında hayatımda olmadığım kadar kötü hasta olmuştum. Doktor vermemem lazım ama başka türlü iyileşemezsiniz çok kötü olmuşsunuz en azından min. 2 gün kullanmanız lazım demişti, antşbiyotiği içtikten sonra sütünüzü sağıp dökün 8 saat sonra emzirin demişti. Ben o şekilde yapmıştım