Oslemyasar Merhabalar oğlum artık ana kucağında durmak istemiyor 4 ay bitmek üzere. Oto koltuğu alırken nelere dikkat etmek lazım ne önerirsiniz?tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok sevinirim
Tuba Oslemyasar bizde cybex palas aldık çok memnunum fakat benim önerim bebeğinin desteksiz oturabiliyor olmasını beklemen🤷🏽♀️
Gulsum84 Oslemyasar biz besafe aldık biraz pahalı ama çok araştırdık en iyiler arasında ilk sıralarda geliyo 👌🏻👌🏻
nhlnhl Oslemyasar Yoyko bear aldık bebeğim çok severek oturuyor.tek başıma bile seyehat edebiliyorum. 10dk sonra uyuyor zaten 😍 pusette uyumazdı mesela
Suslupusluminigim Adac testine bakın özellikle biz cybrex aldık yüksek testlerden geçmiş konforlu çok güzel biraz yüksek fiyatlı gücünüz yeterse tavsiye ederim arkadaşım evlatlarımızın canları önemli 😊
Oslemyasar Tuba haklisin cnm ben tez canlı olduğum için şimdiden araştırıyorum alacağım zaman kafam rahat olsun diye