Arkadaslar merhaba oglum 25 aylik sadece biberonla besleniyor nerdeyse,dun biraktirma karari aldim kac zamandir zaten dusunuyordum gece neredeyse bir litre sut iciyordu gun icinde ise sifir yemek..dun gece biraz miziirdandi etti vermedim gun icinde de hep analttim sabahi ettik neyseki ama hic bisey yediremedim bu saat oldu 🫣 ben ac olucak yiyecek diye dusunurken tam tersi ac oldugu halde inat ediyor sut demiyor ama yemiyorda ne yapacagim ya ne yapmaliyim fikri olan varmi cok mizirdaniyor hic huzurlu degil iki gunde beni hasat etti