Merhaba oğlum 22aylik sebebi sebebsiz ağlıyor bide öyle içli ki boncuk boncuk eliyle ağzını falan kapatiyo içim eriyor…
Babasini aramıştı o ilk açamadı niye qcmadi diye ağlama başladı sonra babanenyi arayalım o açar dedim Allah im kiyaket koptu.. sonra tmm babayı arayalim dedim babasi açtı ama bu sefer de o arayacakmis ben niye aradım diye ağlamaya başladı ne babai ne ben sakinlestirebildik…
Sjzdde böyle şeyler oluyor mu