120720 benim oğlumda 1 yaşına kadar su bile içmezdi. Çay kaşığıyla zorla dökerdim ağzına. Doktoruna söyledim böbreklerinde sıkıntı olur mu hiç sıvı almıyor diye, mamayla beslendiği için günlük su ihtiyacını oradan karşılar ve bebekler 1 yaşına kadar susadığını anlamazlar o yüzden zorlama hiç dedi. Öyle de yaptım zorlamayı bıraktım. Gerçekten de oğlum 1 yaşına girdikten sonra çok güzel su içmeye başladı. Pipetli suluk aldım onu çok sevdi ondan içiyor. 19 aylık olacak ama hala su ve ayran dışında bir şey içmez. Yani şekerli şeyler olsa bile meyvesuyu falan ağzına sürmez