Kızlar merhaba 4 gündür bitmiş durumdayım bebeğim 7 ay 10 günlük geceleri uyumuyor gündüzde en fazla 20 dakika uyuyor devamlı kucak istiyor ve devamlı memnuniyetsiz hep ağlıyor çok üzülüyorum yavruma ne derdi var bilmiyorum da dişi de daha çıkmadı bu sabah damağının hafif çizilip çok hafif yarıldığını gördüm ondan mı yapıyor bilmiyorum bu aylarda bebekleri böyle olan anneler var mı neler yapıyorsunuz tavsiye verir misiniz