Htchc Emzirdikten sonra göğsümde bi ağrı oluyor iki üç gündür. Sadece göğüs ucunu emmiyor kahverengi kısmıyla beraber emiyor ama sonrasında ağrı oluyor yine de. Memenin yarısı ağrıyor komple de degil. Neden acaba bilgisi olan var mı
-Kuzika- Htchc benim bir dönem öyle oldu icten bir agri vardi sonra kendi kendine gecti suan ne kadar uzun emsede agri sizi olmuyor.
kucukprensannesi Benimde oluyor 45 günlük anneyim. Emzirince de acıyor emzirdikten sonra da sızlıyor. Ne zamana geçer acaba bende merak içerisindeyim
Melek34011 Htchc bende de öyle ama nedenini bilmiyorum hele bazen acayip sızlıyor can yakıcı şekilde 🥲
fyz81 Htchc nemlendırın sureklı gogsunuzu emdıkten sonra bebegın tukurugu kalıyor ya kuruyunca oda acı yapıyor
Unicorn67 Htchc süt doldugu için ağrı oluyor bir süre sonra hafifliyor ne zaman geçer bilemiyorum benim bebeğim 3aylik hala ara ara oluyor
tazeanne5 Benimde öyle oluyordu sonra fark ettim ki o memede sütüm azalmış o yüzden asiri ağriyormus sut gelsin diye vakumlu çekiyordu çocuğum o yüzden sizi oluyordu
Beyza2210 Bana en iyi gelen şey sıcak duştu sağlık ocağındaki doktorumuz söylemişti baya rahatlamıştım canım yandıkça giriyordum duşa su tutup çıkıyordum.