Benim bebeğimde aşırı gaz sancısı vardı sürekli ağlardı katıla katıla. Doktorlar kolik diyor geçer diyor bir çare sunmuyor. Gaz damlaları da bir işe yaramıyor boşuna zarar. Ben size kendi çözümümü söyleyeyim bir deneyin umarım size de şifa olur. Şuan bebeğim üç buçuk aylık sancı çekmeden gazını kendisi çıkarıyor.
YouTube daki bütün gaz masajlarını öğrenin öncelikle. Ben çıplakken değil üzerinde zıbını varken yapıyorum. Yağ krem falan kullanmıyorum.
Her emzirme öncesi uzun uzun gaz masajı yapmalısınız saat koyun yanınıza mesela en az beş dakika. Uzun uzun masaj yapın, sonra bebeği omzunuza alıp pıt pıt gaz çıkarır gibi vurun bi beş dakka da böyle. Sonra emzirin. Emzirirken huysuzlanırsa anlayın ki gaz geliyor, omzunuza alıp yine pıt pıt gaz çıkarma işlemi. Emzirdikten sonra muhakkak on dakika kadar dik tutup gaz çıkışı bekleyin pıt pıt vurarak. Bir kere gaz çıkardı diye bırakmayın. Onların gazı bitmez 😂 emzirdikten sonra gaz masajı yapmayın hemen, kusar. Bir saat sonra yine gaz masajı yapın ve bebişi rahat bırakın. Sonra emzirme vakti gelince yine uzun uzun uzzzuuuunnnnn masaj. Bunu gece de alarm kurarak yapmanız gerek. Gece emzirmelerinde gaz çıkarmadan yatırmamak gerek. Emzirmeden bir buçuk saat sonraya alarm kurup yine omzunuza alıp pıt pıt gaz çıkarın. Bir hafta böyle dayanın sonrasında sadece emzirme öncesi masajı yetecek size. Ama önce içini iyice boşalmak gerek 😂 ben bir aylıkken başladım, şuan bu kadar çok masaja gerek kalmıyor. Günde iki kez falan ancak yapıyorum. Bebeğinizin gaz sancılarının, ağlamalarının bazıları her gün aynı saatte olmaya başlayacak bu masaja başlayınca, zamanla o saatleri bilip sadece o vakitlerde masaj yapmanız yetecek