MucizemGeldi Ebosum 4 bucuk aylik bende oturtmuyorum kucagimda yari egik sekilde tutuyorum bazen cok istiyo kendini öne atiyo ama 2,3 saniye gönlü olsun diye azicik oturtuyorum o kdar 😀
TZA Ebosum ayy 3 aylık bizimkide oturmak istiyo kucağımdayken öne eğilerek oturma pozisyonuna geçmek istiyor sürekli düzeltiyorum bi de kızıyor 🙈
ErtugrulAnnesii Eğer Oturmaya meyilli ise bir sıkıntı Olmayacağını söylemişti doktorum 4 aylıkken destekli oturttum ben yapabiliyordu çünkü istiyordu oturmak oğlum
DenizKizi TZA benimkide 3 ayliktan başladı simdi 3 bucuk aylik oturtmayinca sinirleniyo. Pazartesi doktora sorucam bu durumu
deletedmom4842 Ebosum Benim oğlum oturmayı çok seviyor yatay şekilde koysam bile ağlayıp dik durmak istiyor bende 4 ayda ara ara oturturdum şimdi 5 aylık destekli oturuyor yine