bakkalemzigi berfiii bebekten bebeğe değişiyor size en uygun olana baksın aptamil bizde kabızlık yaptı mesela sma da çok rahatladık
Seyma_34 berfiii canım bende sma comfort kullanıyorum gaz sorunumuz olduğu için, benimde doktorum mamasina zeytinyağı katmami söyledi yapıyorum iyi geliyor bize, eğer gaz sorunu varsa sma devam edin derim tabi tercih yinede sizin 🌸
Ezzzzi berfiii oğlum Aptamil kullanırken kabız oluyordu hep , sma ya geçti rahatladı , her bebeğin vücut yapısı da farklı , o yüzden hepsine farklı mama yarıyor