Hadianne yagizcinarsmom benim oğluma kullanmıştım faydasını da görmüştük sabah 10 akşam 10 damla şeklinde kullandık
delirmeceler yagizcinarsmom bunu deneyerek bulmanız gerekiyor sab zinco biogaia metsil bir kaç gaz ilacı daha kullandım maflorla birlikte ama bize en iyi gelen nurse olmuştu kızımada zinco iyi gelmişti
nino33 yagizcinarsmom düzenli kullanmanızı öneririm bide kac aylik bebeğiniz karın üstü egzersiz yaptırın gazına çok iyi geliyor
1pekmom_ yagizcinarsmom biogaia ile beraber kullandım çok faydası oldu. 8saate bir 8damla kullandık, biogaia ise 24saate bir 5damla. Saati sattibe kullanmak çok önemli alarm kurup veriyordum ben. 10günü buluyor etki etmesi damlaların bilginiz olsun
1prensannesiiiiii Biz kullandık fayda etmedi ama bebekten bebeğe değişiyor ve yanında probiyotikte kullanmak gerekiyor
yagizcinarsmom 1prensannesiiiiii ya ben bi kere kullandım ve harika gaz çıkardı sab zinco ve biogaia kullandım hiç böyle fayda görmemiştim
yagizcinarsmom Hadianne peki kaç aylık bebeğiniz benimki 2 aylık olur mu eczane günde iki kere 1 damla dedi
yagizcinarsmom delirmeceler biogaia yı ilk ay kullanmıştım sab ile birlikte bir ay kullanılıyormuş zaten o ama dün komşudan alıp bebeğime verdim o gece çok rahat gaz çıkardı ve hiç ağlamadı bile çok şaşırdım rahat uyudu
Hadianne yagizcinarsmom 25 günlüktü oğlum ben kullanmaya basladigim da 1 ay civarı 3 aylık olana kadar kullandık, emin misiniz 1 damla dediğine bence bı daha sorun 1 damla çok az günlük 2 damla eder
delirmeceler yagizcinarsmom aynen benim oğlumda çok rahat etmişti nurse ta sab bizim anamızı ağlatmıştı ama yiğenime çok iyi geliyordu her çocuk farklı
Jadewinder yagizcinarsmom 1 yaşındaki bebeğim için kullandık. Fayda etmedi ne yazık ki. Her gece saat başı gaz yüzünden ağlayarak uyanma devam.
yagizcinarsmom Sevval1507 kaç damla veriyorsunuz eczaneden bize Sanah akşam 1 damla dediler ama az değil mi
199887 yagizcinarsmom canim geçen gün bebegim hic durmadi ne yaptiysak sakinlestiremedik sonra eczaneden nurse aldim kullandik ben emzirdim cok şükür sonra uyudu
yagizcinarsmom Hadianne evet ya çok az ediyor ve pek de faydası olmadı açıkçası siz kaç damla veriyordunuz
Hadianne yagizcinarsmom sabah 10 akşam 10 damla şeklinde verdim de bı de hep aynı saatlerde vermeye çalışın dediğim gibi eczaneye bı daha sorun hala fayda görmüyorsanız doktorunuza danışıp başka markaya geçin
delirmeceler yagizcinarsmom günde 2 defa 10 ardan 20 damla veriyordum ikizlerim 3 ay erken doğduğu için ama normal zamanda doğdalardı 20 damla verilir demişti doktorumuz