Poyrazannesi0 ben de yapamıyorum bu ara yemiyor yoğurt. Mayasını tutturamıyorum öyle olunca süzme yoğurt alıyordum yoğurtçudan onu ezip yediriyordum artık onu da istemiyor 4,5 ay öyle yedi 10uncu aya girdik öğürüyor artık yoğurdu ister hazır vereyim ister keçi yoğurdu vereyim belki yer diye inek sütüne mayaladım yine yemedi. İşin garibi meyveye yada pilavına karıştırıyorum onu da anlıyor tükürüyor. Çorbasını kusuyor direkt zaten 🤷🏻♀️🤷🏻♀️