birtutambilgi Sinemeyra her doktorun takvimi farklı ben oğluma 7. ayda bexero ve nimenrix yaptirdim 10. ayda bexero yaptirdim 14. ayda bexero 16. ayda nimenrix yaptıracağım
Star52 Sinemeyra 3 aylıkken bexero ve nimernix oldu sonra ikinci doz 5 aylıkken oldu. 3 bin + 3 bin verdik galiba üçüncü d0z 1 yaşındaymış
birtutambilgi Sinemeyra evet size takvim vermesi lazım ben özelde doğum yaptım aşı takvimi verdiler mutlaka sorun
gizarem @Sinemeyra bizim doktorumuz bexsero ve nimetin dedi 7,9,15 ay olacak şekilde iki iğne de aynı gün yapıldı bize bu salı olduk aşımızı 3000 tl verdim ikisine toplam
Themom_ Sinemeyra aşı takvimini doktor belirliyor bizim doktorumuz 7. Ayda baslayacağız demişti bu ay sonu olacağız bakalım…