Kızlar bebegim ilk doğduğunda herkes sarışın dedi hatta doğum yaptığım sırada doktorum ve hemşire m oo sarisin bebek bu dedik3r ama oğlum sarilik oldu baya teni koyulasti 3 aylik olduk hafif sariligi d3vam ediyor teni açıldı ama.hala.esm3r değilde kumral gibi ama elleri ayakları kar beyaz gözleri mavi mi yeşilli anlayamıyoruz teni sizce ne olur yani acilirmj bu sekikd3 kalirmi