Dün bebeğim geceleri uyumuyor diye post açmıştım uyku düzeni vereyim istedim biri de 8 9 gibi kalkmalı yazmıştı gaza gelmiştim tamam dedim sabah uyandırcam kalktım bi baktım masum masum uyuyor nasıl kıyayım ki şimdi buna dedim ve uyandırmadım ☹️ olsun yavrumun canı sağolsun elbet birgün oda kendi kendine uyku düzeni yapar amaaan napayım ben öyle uyku eğitimi düzeni veren annelerden olamıcam yoksa kendimi strese sokup bebemide stres ediyorum 🙄