_tosbiginannesi_ metinmerve pişik ve sızıntı hiç yapmadı ama çişini yapınca top top oluyor 1 kez yapmış olsa bile ve aşırı derecede kokuyu dışarı çıkarıyor o yüzden memnun kalmadım elimdekiler bitince tekrar almayı düşünmüyorum.
Umaybebis metinmerve ben nedense beğenmedim bedeni küçük geldi hep . Pişik yapmadı ama sızdırma oldu ve nedende ufacık çişte koku yayılıyor. Uzun uğraşlar sonu molfixten memnun kaldım
Azram3523 Bebeğim 1.5 aylık doğduğu günden beri bunu kullanıyoruz gayette memnunuz. 18 aylık yiğenim var oda doğumdan beri bunu kullandı kardeşimde memnun tavsiye ederim pişik falan hiç yapmadı sızıntıda olmuyor