Aminemm_ Merhaba anneler Trendyol da bebem natural bebek bezlerinde 2 al 1 öde kampanyası var kullanan var mı nasıl bir bez ben normalde Molfix kullanıyorum memnunum aslında ama bu indirimde olunca nasıldır diye merak ettim
Alerjikrinit Aminemm_ öyle kampanyalara dikkat edin genelde ben ss alıyorum eski fiyatı şişirip indirim diyorlar sleepy hep öyle yapıyor
papatya_1125 alonee ben kullandım bebem Naturel kalıpları gayet iyi. Önlem ve Baby turko’dan daha geniş
Aminemm_ alonee hiçbir fikrim yok ben doğduğundan beri Molfix kullanıyorum sadece 1 paket arada sleppy almıştım çok küçüktü diğer markaları hiç bilmiyorum nasıldır ☺️
alonee Aminemm_ molfixin 5 no cırtlısı küçük oluyo bize ama külot bezi iyi bebemin kalıbı büyükse alayım ya bıktım artık çok sızdırıyo
papatya_1125 Aminemm_ bizde hiç böyle şikayetler olmadı emiciliğini ben çok beğendim. Zaten temiz içerikli bir ürün elimde kalmıştı biz bezi bıraktık sadece geçen Ankara’ya hastaneye gittiğimizde tuvalet sıkıntısı yaşadığımız için taktık. Fotoğrafını atarım
prensesannesi1_ Molfix 2 numara alcam ama yorumlar çok kötü gistergesi yokmuş inceymis kullananlar memnun musunuz
Aminemm_ prensesannesi1_ ben doğduğundan beri Molfix kullanıyorum ince ama sizdirmiyo emiciligi çok güzel saatlerce kalsa bile sorun yaşamıyorum ince olmasının sebebi de daha rahat ediyo bebekler benim fikrim
alonee prensesannesi1_ ben molfixten çok memnundum ama yeni nesiller kötü bi Prima kalıyor. B turco ve sleppyden de memnun kalmadım hiç
alonee Aminemm_ cırtlısı küçük ama külot olanı iyi oluyo. Aynı kalıplarsa büyük almaya gerek yok herhalde
Aminemm_ prensesannesi1_ o arada oluyo benimde nadir oluyo bez kayiyo bişey oluyo o kadar olur bence sürekli olmadığı surece