Mervetnl valla benim de kaç aydır böyle şimdi 8 aylık ama resmen biberonu tokatlıyo gece uykuda bile az alıyo ve hatta aşırı aç biliyorum sabah mesela en son 2 de beslenmiş diyelim 8 oluyo saat mama yrmiyo aç yani aç insan yemez mi yok kardeşim yemiyo mamayı mı sevmesi dedik sma aldım onu da yemedi mamadan deil çözüm var mı bilmiyorum ek gıdaya da nazlı bir de zaten çok öğn yedirmiyorum ben onda da nazlı yani ben nerelere gidem söyle