Canmete benim kızım nisanda doğdu meme mama ile gidiyoduk ama su veriyodum genede ağustos temmuz sıcağında su vermeyin demeleri beslenme gibi olmasın diye mideleri küçük su ile karınları doyar…
Ben hergün 3 4 kaşık veriyodum ozamanlar sonra biberon aldım kendi oynuyodu biberonla içiyoduda …
Şimdi 6 buçuk aylık biberonu ile oynaya oynaya içiyor ..
Not ; normal kaynatıp soğuttuğum suyu verdiğimde içmiyodu ağzından cıkarıyordu mama suyu gibi ılık yapıp verdiğimde içti şimdi öyle yapıyorum ….