prensesannesi1_ yok hastane vs olmadığı içim direk özel sağlık sigortasından faydalanabiliyoruz onuda yaptırmak çok mantıksız. Doktor da değiştirmek istemiyorum. Olurda gece ateşi çıkarsa, ne bileyim kusarsa acil bişi olursa diye tamamlayıcı yaptırdık 😌