pamukseker_ Kızlar kızımın doğum Günü Pastası’na ne yazdırabilirim kısa ve öz özel olmasını istiyorum iki yaşına girecek yaptıranlar bana örnek verebilir mi
alonee pamukseker_ sadece ismi ve yaşı sade ve güzel olur bence yine siz bilirsiniz tabi. “ Ne güzel geldin dünyaya ardından Dünyama “ böyle yazdıranda var