heymom__ Zynp555 22 ayını bitirdi baya artık ¾ kelimelik cümleler kuruyor, konuşarak anlaşıyor bizimle 😅💘
Zeyn0206 heymom__ maaşallah benim oğlum 21 aylık herşeye anne diyor arada baba diyor mama birde su cümle falan yok ne yapmalıyım
heymom__ Zynp555 her bebek farklı gelişim gösterir, ben beklemiyordum bu kadar çabuk konuşacağını etraftakş herkes şaşırıyor erkek çocukları geç konuşur bu nasıl dillendi diye 🫠
Yusufunannesi97 elifcyl sürekli kullanıyor mu acaba bizimde kullanıyordu anne babayı bile sonra bir anda söylemez oldu canı isterse çok nadir söylüyor 16 ay olacak expectopatronum _tosbiginannesi_
Mervetnl KrasavcikMalcik ay bende yazsam mı dedim de 8 aylık dede diyor 😅😅😅 dededede biz söyleyince tekrarlıyor falan çok komik 😅😅
Berilsmom13 _tosbiginannesi_ aynı benim kızımda öyle etrafında çok çocuk var o çok etkiliyor konuşmayı
Bal_arisi_ _tosbiginannesi_ kızım 15 aylık kalabalik değiliz çok kelimesi yok bencese kalabalık ortam etkiliyor
heymom__ Zynp555 kitap okutmayı çok seviyor bana, kalabalık bir kütüphanesi var ayrıca boya yapmayı çok seviyor çeşit çeşit boyalar alıyorum öyle boyama yapıyoruz birlikte. Çizgi film izlemeyi de seviyor açıkçası gelişiminde bir gerilik gözlemlediğim için kısmıyorum bu benim tercihim, eğer gelişim geriliği söz konusu olsaydı tvyi kaldırmayı düşünüyordum.. öyle günlük işlerime onu da dahil ediyorum evi süpürmek, toz almak, toplamak gibi işlerde ona da görev veriyorum günler çabuk geçiyor zaten 😅
_tosbiginannesi_ Zynp555 Ekstra yaptırdığım hiçbir aktivite yok ailemle yaşıyorum 6 yaşında bir kardeşim var onun sayesinde öğrendi söyleyebildiği kelimeleri de 😅 Sadece lego oynuyoruz renklerini falan söylüyorum ona bir de bazen kitap okuyorum onun dışında pek üstüne düşmedim. Hep erkek bebekler biraz daha geç konuşur düşüncesindeydim
1Umut Oğlum 12 ay 28 günlük,işine gelince anne-baba-dede-nene-mama diyor. Ama bu aralar kullanmıyor bunları. Bu aralar favorileri;Aba,attı,hoppa,abooov,Tata(Fransızca da hala demek) ve eşimin adını söylüyor 🤗
1Umut Oğlum 12 ay 28 günlük,işine gelince anne-baba-dede-nene-mama diyor. Ama bu aralar kullanmıyor bunları. Bu aralar favorileri;Aba,attı,hoppa,abooov,Tata(Fransızca da hala demek) ve eşimin adını söylüyor 🤗