Merhaba benim bebeğim de 3.5 aylık bu zamana kadar benim bebeğim de öyle yapardı. Son 2-3 haftadır bu durumu düzene soktum. Açıkçası benim yaptığım şey kalabalıkta aile ile olmak ve dışarda olmak oldu. Kalabalık olunca hem dikkati dağıldı hem de dışarısı ilgisini çektiği için sık emzirmemeye başladım. Bir de kitaplar, hışırtılı kitap , cıngırak vs bunlarla bayağı oyalıyorum ben. Ana kucağına koyuyorum hışırtılı şeylerle vakit geçiriyor orda. Yoksa benim bebeğim de tok olsa da memede kalmak istiyor emzik gibi kullanıyor. Ben de alıştırmamak ve göğüslerimin dinlenmesi için böyle çözümler buldum. İşe yarıyor bu arada, emme sıklığı azaldı, daha rayına sokmaya çalışıyorum çünkü Eylülde işe başlayacağım. Bu kadar sık olmaması hem benim hem onun için daha iyi olacak