Bebeğim 8 aylık ve ek gıdaya geçtiğimizden beri birkaç kez dışında hep sert kaka yapıyor yaparken çok ıkınıyor kızarıyor bazen ağlıyor. Her şeyi denedim geçmiyor lavman bile yapıldı fayda etmedi. Nolur şunu denedim işe yaradı dediğiniz fikirlerinizi paylaşın benimle o zorlandıkça ben kahroluyorum :(