35+2 de dogum yaptim. Bebegim cok cabuk yoruldugu icin doktor biberon ile beslememi önerdi.8 günlüğüz memeye yaklasimca agzini kilitliyor. Sütümü sagip veriyorum. Biberonla cok rahat iciyor. Eds denedim ama agzini bile acmadigi icin kullanamadik. Biberondan memeye dönmüş olaniniz var mi?