Bebeğim 25 günlük ,göğüs ucum düz olduğu için ememedi ben 25 gündür sağarak biberonla verdim hep ,bugün silikonu denedim çok ağladı mızırdandı almak istemedi
Silikona nasıl alıştırabilirim ?
O ağladıkça mızırdandıkça ağlamasına dayanamıyorum üzülüyorum aç kalmasını istemiyorum biberon veriyorum hata mı yapıyorum doğru yöntemi nedir ?