senbenbensen sürekli aynı yükü ve gittikçe ağırlaşan yükü taşıyoruz hamilelik de zaten tüm kaburgalarımız esniyor bir anda o yük gidiyor ve bünyemiz toparlanmadan bebekler geliyor;)
ben alt değiştirirken daha 4 aylık olmasına rağmen ahtapotla savaşıyormuşum gibi geliyor😀
sırt bel ne yapsın , annelik işte
önceden sırtım ağrısa yatardım ama bebişlet hastalıktan ağrıdan anlamıyor napalım annelik zor zanaat.
Allah hepimize bebişlerimize sağlık versin