Demett_k estağfurullah önemli değil anlıyorum sizi Allah yardımcınız olsun, evet dönem dönem artıyordu sonra bir anda kesiliyor sanki öyle bir hastaligim yokmus gibi ilac tedavisini düzenli kullanmak zorundayız ben 1 sene önce atak geçirdim kalcama vurdu oturup kalkamadım adım atamadım ilaçlarla düzeldi şükür şuan neredeyse hiç ağrım yok, şuan da kullanmıyorum bir ilac kendi insiyatifimle tabii doktorumun önerdiği ayda 1 yapmam iğneyi şuanda