Selam arkadaşlar, Similac 59 ml olan hazır mamalar açıldıktan sonra bebek bitirmediyse nasıl saklanır? Oda ısısında 1 saat durabiliyor onu biliyorum ama dolaba koyabilir miyim bitiremediğini? Koyarsam ne kadar süre dayanır? Çok fazla mama ziyan oluyor, bazen açıyorum 2 yudum içip yatıyor, e 1 saat geçince de çöpe atıyorum. Yazık günah..