tugbaninpenceresi canım banada olmuştu ama bana ateş halsizlik iştahsızlık hepsi vardı acile gittim mastit olmuşum yeterince sağmamışım süt birikmiş ağrı kesici ateş düşürücü verdiler zor düşürdüler ateşimi ama doktor bana dediki iltihaplı bölgeye sıcak yapılmaz daha da ateşini çıkarır soğuk kompres yapman lazım dedi eve gidince sağdıktan sonra hep buz koydum o rahatlattı,dikkat et sıcak ateşini çıkarmasın