Noname21 Güzel böyle değdiği yeri açan canavar gibi bir ütü arıyorum Hatta kumaşı kendi algılayıp ısıyı düşürüp artıran gibi birler varsa daha iyi olur
Berilsmom13 Noname21 Philips azur elite 🌸 her kumaşı kendi algılıyor buharı otomatik canım ütüm elim kolum 😂
Hariybo Noname21 Philips GC5037/80 Azur Elite Buharlı Ütü ben bunu kullanıyorum çok memnunum dediğiniz tüm özellikleri barındırıyor renkli kıyafetlerde parlama vs de yapmıyor kazansiz alacaksiniz çok iyi
kums Noname21 Tefal Kazanlı ütü siyah bordo olan Cook memnunum 1 buçuk senedir kullanıyorum en büyük tavsiyem Kazanlı ütü alman
Lolik Hariybo ben de bunu kullanıyorum tek sıkıntı suyu aşşşırı hızlı bitiyor 😂 yanında sürahiyle durman lazım iki gömlek ütülüyorum suyu bitiyor
Hariybo Noname21 neredeyse kazanli kadar buhar atıyor bir de kazanlı bana hantal geldiği için bunu tercih etmiştim
Hariybo Lolik evet bende şişe su ile başlıyorum ütüye ama buharını çok seviyorum rahatsız etmiyor beni bu durum 😀