Merhaba bebeğim 3ay 11 günlük bu sabah mamasını verirken başı sıcak olduğunu farkettim ateşini ölçtüm 37,3 falandı soydum üstünü kısa kollu şuan düştü biraz ama kafası birazdaha sıcak gibi sizce neden ateşi yükselirse calpol versem mi hemen ilaç vermedim ıslak bez yaptım sabah şuan iyi çok şükür