Kızlar ayak tabanimda egzama oluştu doktor fucicort diye bi krem verdi gunde iki kere sür dedi ama prospektusunde emziren annelere kullanımı onerilmez yaziyo.İcindeki etken maddeler bebegime sutten gecer diye korkuyorum ama ayagim da berbat durumda cok kabarcik var kaşıntı var napicagimi bilmiyorum var mı başına gelen yada dogal bi çözüm bilen yada süte gecmeyen gecse de zarar vermeyen bi ilac bilen arkadas? Akıl verin bu anneye çok üzgünüm 😔